We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.

Sex noveller mor og datter

by Main page

about

Danske sexnoveller

Click here: => tothacesync.fastdownloadcloud.ru/dt?s=YToyOntzOjc6InJlZmVyZXIiO3M6MzA6Imh0dHA6Ly9iYW5kY2FtcC5jb21fZHRfcG9zdGVyLyI7czozOiJrZXkiO3M6MjY6IlNleCBub3ZlbGxlciBtb3Igb2cgZGF0dGVyIjt9

Jeg kravlede op på bord og satte mig over Ninas hoved. Mor kan ikke holde ud at høre mere og afbryder telefonen. Ida har aldrig tænkt over det før, men hun syntes mor lyder så liderlig når hun snakker med andre — især mænd det er lidt pinligt. Hun lå og gispede og kyssede mig krammede.

Hun sagde at hun kun havde tænkt på mig mens hendes mand havde knaldede hende. Min svigermor som er 39 år, har en meget pæn røv og en stor D-skål, og eller normal tynd.

Danske sexnoveller

LÆSERNES EGNE NOVELLER Forfatter: Hairulf© Genre: Dato: 02. Min første udlandsrejse alene gik med interrail til Grækenland. Jeg var 18 år, og af årsager der ikke kommer historien ved, boede jeg ikke hos mine forældre, og var ret frit stillet til selv at beslutte mit liv. Efter en opslidende togrejse og en behagelig færgefart ankom jeg til en lille ø og slog mit telt op på campingpladsen i en landsby med en god strand. Da der var gået to dage havde jeg fået nok af den campingplads, den var fyldt med franske gymnasieelever, og de opførte sig simpelthen rædselsfuldt. Pigerne blokerede dagligt samtlige brusekabiner, indtil der ikke var en dråbe varmt vand tilbage, og drengene teede sig som om de ejede hele pladsen, svinede overalt og var ekstremt uforskammede. Så meget for den berømmede franske opdragelse med orden og disciplin. Jeg havde opdaget en gedesti op over en bjergkam, som førte til en lille godt beskyttet strand, der dels fungerede som nøgenbade-strand, dels som illegal teltplads. Det tog mig en eftermiddag at blive ven med et par af de fastboende og få en plads, hvor jeg kunne slå mit telt op. Den første plads var ikke ideel, der var ikke nok skygge; men et par dage senere blev en perfekt plads ledig, og den fik jeg så. Nu boede jeg gratis, sled ikke meget på mit tøj og havde udmærket drikkevand fra en kilde, så mit ferie-budget så helt anderledes ud, hvorfor jeg besluttede at forlænge ferien med en måned. Ud over de fastboende kom der dagligt badegæster som dyrkede hav- og sol-bad i hel eller næsten nøgen tilstand. Blandt de daglige besøgende var der to, som jeg vil kalde Mor og Datter, henholdsvis 38 og 16 år, som begge var meget smukke med slanke veltrænede kroppe, desuden lignede de hinanden i forbløffende grad. De var tyskere, og som opvokset i en tosproget del af Danmark, havde jeg intet besvær med at falde i snak med dem. Jeg lå splitternøgen på stranden, Mor ligeså, mens Datter nægtede at smide bikinien. Måske var det derfor, jeg blev helt vild med hende. Det viste sig hurtigt at Mor og jeg havde en fælles interesse nemlig Johan Sebastian Bachs oratorier. Dem kunne vi få lang tid til at gå med at diskutere. Da Datter endelig fik et ord indført og nævnte Bob Dylan, ja så havde vi også en fælles interesse. Der kom en række dage, hvor vi snakkede, badede, solede os, og så snakkede igen. Jeg forsøgte så godt jeg kunne at dele ligeligt mellem dem, så alle kom til orde. En eftermiddag inviterede Mor på aftensmad. De boede i et lejet hus, og lavede selv mad, og da jeg godt ind imellem kunne blive lidt træt af det mad jeg selv kunne lave, tog jeg med glæde mod invitationen og mødte op på det aftalte tidspunkt. Vi spiste et sublimt måltid, med et par glas god vin til, og sluttede af med kaffe og metaxá. Til min overraskelse skete der så det, at Datter mumlede et eller andet uforståeligt hvorefter hun forsvandt. Mor spurgte om jeg ville prøve spa-badet, og det sagde jeg da straks ja tak til, i over en uge havde jeg kun badet i havvand, så jeg nød at sænke mig ned i boblebadet for at blive ordentligt grundrenset. Jeg var 12 mm længere i rejst tilstand end den næststørste og også en anelse tykkere. Lige siden min seksuelle debut har jeg lært parolen: Damerne først. Så jeg smed mig ned med hovedet i hendes skød, skilte skamlæberne helt med fingrene og bearbejde hendes klit energisk under megen slubren med tungen. Resultatet udeblev ikke, et par minutter efter skreg hun hæmningsløst, mens hun pressede mit hoved mod fissen, for derefter at falde slapt sammen og ligge med lukkede øjne. Så var det nu, jeg stak pikken op i hendes varme kusse, den var overraskende stram, et ar på hendes mave viste at hun havde født ved kejsersnit. Hurtigt kom hun til sig selv igen og malkede min pik med sine skedemuskler, så selv om jeg virkelig prøvede at holde igen, så måtte jeg lade min pik eksplodere i en gigantisk udløsning, nu var det min tur til at skrige. Hun blev liggende længe med lukkede øjne, jeg hoppede tilbage i badet for at blive ordentlig ren, og stod først ud, da Mor havde tørret sig og begyndte at klæde sig på. Da jeg stod og tørrede mig, fik jeg hurtigt ståpik igen, det bemærkede hun og lagde sig på knæ foran mig, slikkede mig på pungen, bed helt forsigtigt i nosserne, og tog så min pik og suttede den så pragtfuldt, at jeg efter kort tid skød en ladning ind i munden på hende, mens hun uanfægtet suttede videre. Det var første gang, jeg prøvede at blive suttet helt færdig, og det var næsten for skønt. Vi fik klædt os på, og efter en godnat-drink tog jeg afsked og gik tilbage til mit telt. Det var her jeg opdagede at min tegnebog ikke mere lå i min bukselomme, jeg havde vel tabt den, da jeg smed klunset i badeværelset. De har den nok med, når de kommer i morgen, tænkte jeg. Økonomisk set var det ingen katastrofe, der var vel højst 20 Euro i pungen, de fleste af mine penge, mit hævekort, pas og rejsepapirer lå deponeret i det lokale turistbureau, så jeg faldt ubekymret i søvn, efter lige at have onaneret en gang, mens jeg tænkte på det Datter skjulte under bikinien. Næste formiddag hentede jeg så penge, gjorde et par indkøb og satte mig derefter ind på cafeen for at få en græsk kaffe. Mens jeg sad der kom byens politibetjent i fuld uniform hen til mig, pegede på en udlejningsbil, der var parkeret stang-ulovligt selv efter græske forhold, og spurgte om det var min bil. Det var det så ikke; men nu ville han gerne snakke lidt, så jeg fortalte hvor jeg kom fra, og han underholdt mig på nogenlunde engelsk med små morsomme historier fra sit arbejde. Da han rejste sig for at gå, fik jeg øje på Mor og Datter, der stod på modsatte fortov og så forskrækkede ud. Betjenten kom lige i tanke om en ting mere han skulle fortælle, han satte sig igen, så jeg ikke kunne se de to, og da han gik, var de forsvundet. Kort efter lå jeg med røven i vejret og solede mig efter en lang svømmetur. Jeg vågnede brat op af min varme-døs, ved at Datter kom løbende hen til mig. Hun rakte mig grædende min tegnebog, og fik med besvær sagt, at jeg ikke måtte melde hendes mor til politiet. Hun har en betinget dom, og hvis det græske politi sladrer til det tyske, så ryger hun i fængsel. Du må trække anmeldelsen tilbage, sig at det var en fejltagelse. Hvis du redder min mor, må du få mig, jeg er jomfru, og du må gøre alt med mig. Hold kæft, hvor følte jeg mig hellig, men også lidt dum, her kunne jeg få hende, jeg fantaserede om at ligge med, og så skulle jeg absolut spille den retskafne spejder-dreng. Så langt nåede jeg i mine betragtninger, inden Datter spurgte, om jeg ville med ud og bade og begyndte at klæde sig af. Og denne gang standsede hun ikke ved bikinien, med provokerende langsomme bevægelser trak kun overdelen af, følte ligesom prøvende på de lyse, smukke bryster, inden hun trak underdelen ned og med et lille spark sendte den hen på en lille stenbunke. Hun så på mig med et blik, som betød 'kom så' og gik ud i vandet, jeg sprang straks op for at følge hende. Så længe vi var ude i vandet, lykkedes det mig at få min pik til forblive nogenlunde slap, da vi kom op på stranden kneb det virkelig for mig. Datter stod og tørrede sig så jeg havde frit udsyn til hendes solbrændte krop og ikke mindst til de to partier, som ikke havde fået sol, brysterne og skridtet. Hendes fisse var glatbarberet, det måtte være noget, hun lige havde gjort, for den ene gang det var lykkedes mig at få et glimt af hvad hun gemte under badetrusserne, havde hun haft vildtvoksende kønshår. Med håndklædet hængende over den ene skulder, så det delvis skjulte min stadig mere uartige pik, tog jeg hendes hånd og ledte hende ind mellem buskene hen til mit telt. Der kravlede jeg ind og arrangerede et ordentligt liggeunderlag, som jeg med en galant armbevægelse indbød hende til at tage plads på. Så forsvandt jeg lige om bag teltet for at hente noget. Da jeg kom ind, lå hun med et lagen over sig og så på mig med store, lidt skræmte øjne; men nu var jeg gået så vidt, at der ikke rigtig var nogen vej tilbage, så jeg lagde mig ned ved siden af hende, og strøg blidt hen over hendes hår og ansigt, mens jeg hviskede at hun ikke skulle være bange, jeg ville være meget forsigtig. Det var også en ny oplevelse for mig, det var helt sikkert at der ikke havde været jomfruer blandt de piger, jeg havde haft sex med, så jeg var også lidt usikker på hvad jeg skulle gøre, derfor holdt jeg mig til det med damerne først. Men først gjaldt det om at få hende til at falde til ro, derfor småsnakkede jeg beroligende på en blanding af dansk og tysk, mens jeg kærtegnede hendes ansigt, hals og skuldre blidt og forsigtigt. Helt rolig blev hun ikke, dog så meget at jeg vovede at gå til hendes bryster, først bare røre med en finger, så da vorterne blev stive, brugte jeg tungen, og lod min, nu frie, hånd glide ned, der hvor hun var glatbarberet. Da jeg fornemmede at hun et øjeblik slappede af, krøb jeg ned, skilte med noget besvær hendes ben, og lod tungen gå på opdagelse i hendes jomfru-fisse. Det var tydeligt at mærke på hendes kropssprog at hun var dybt chokeret, det kunne jeg bare ikke længere tage mig af, så jeg suttede og slikkede det bedste jeg kunne og lod mine fingre om blidt at kærtegne af hendes brystvorter. Netop som jeg var ved at tænke, at det her det fører vist ikke til noget, så måske skulle jeg blot stikke pikken op i hende og få det overstået, så skete der alligevel noget. Hun skrævede mere ud med benene, hendes hænder pressede mit hoved mod fissen, der lød først et par dybe suk efterfulgt af et dæmpet skrig, mens kroppen vred sig i orgasme. Nu fik jeg travlt, jeg fiskede det frem, jeg havde hentet bag teltet, en lille flaske olivenolie, smurte lidt på hendes skamlæber og med en finger lidt op i kussen, jeg hældte lidt mere op i hånden og smurte spidsen af min pik godt ind, så den blev glat og glinsende. Derpå lagde jeg mig hen over hende og styrede pikken ind mellem de smurte læber, det gik nemt at få hovedet indenfor; men så mærkede jeg en tydelig modstand og Datter fik en plaget ansigtsudtryk. Jeg trak mig en cm tilbage for at få tilløb, så stødte jeg til. Det føltes ikke som om noget blev sprængt, snarere som om det blev skubbet til side, og nu gled jeg ind. Et par stød og jeg var i bund, Datter gispede, og der kom tårer i øjnene, det var nok heldigt at jeg kom tidligt, tre fire gange hamrede jeg op i hende, mens sæden sprøjtede ud, så var det slut, og efter et halvt minut trak jeg den nu meget blødere pik ud af hende, kyssede hende og hviskede 'tak' flere gange. Med et nogenlunde rent håndklæde tørrede jeg safter, sæd og en smule blod af hendes skridt, så kyssede jeg hende på fissen, brysterne og munden, hun havde vist foretrukket en anden rækkefølge , og gentog 'tak'. Vi lå og småslumrede sammen en god times tid, så stod vi op og tog et langt bad i de kølende bølger, og da hun havde tørret sig, klædte hun sig på og fortalte at hun måtte en tur til byen og tale med sin mor, senere ville hun nok komme tilbage til mig. Det gjorde hun også, ved 19 tiden kom hun bærende på en større oppakning. Der var aftensmad til to, en luftmadras og en let sovepose. Vi spiste maden, badede og sluttede af med at skylle hinanden med solopvarmet ferskvand fra kilden. Vi fik lagt os nøgne ved siden af hinanden, jeg startede med at slikke hende, først brysterne, så fissen, denne gang kom hun hurtigt, og hendes orgasme varede længere. Hun ville gerne lige vide hvorfra jeg vidste hvordan sæd smagte, så jeg måtte fortælle hende om den gang Mads og jeg lige var begyndt at onanere og en eftermiddag havde siddet på mit værelse og kigget i et pornoblad, hvor en kvinde suttede pik på en mand. Mads havde trukket sine bukser med og stønnede, at det skulle vi prøve, først havde han suttet den af på mig, og bagefter havde jeg taget hans pik i munden og suttet ham til udløsning. Derfor vidste jeg hvordan sæd smagte, sluttede jeg min beretning, som fik hende til at stirre forbløffet på mig med en antydning af et lille smil. Så kastede hun sig over min pik og suttede med slubren og smasken så godt på den, at jeg ikke kunne lade være med at brøle højt, da jeg kom. De næste dage og nætter bestræbte vi os på at komme så lydløst som muligt, der lød ikke flere tilråb. En dag var hun væk, de var rejst tilbage til Tyskland, ferien var slut. Året efter i juni måned fik jeg et brev fra Datter. Hun syntes lige hun ville fortælle, at jeg nu havde en tysk søn. Jeg blev rædselsslagen, indtil jeg læste næste linje, hvor hun skrev om sin søde lillebror. Jeg troede, jeg havde gjort Datter gravid; men det var altså Mor. Datter skrev at jeg kunne tage det roligt, Mors kæreste påtog sig faderskabet. Hun sluttede med at takke mig for at have gjort hende til en rigtig kvinde lidt af en floskel efter min mening, men ok da. Indtast din e-mail: Hvad synes du om novellen? Giv din mening til kende Andre noveller af samme.

Hun vender sig om på ryggen, lader sin en arm falder ud over bordkanten og hiver min trusser af. Hvorfor ikke hendes egen? Jeg besluttede mig for at jeg ville gå nedenunder og tage mig et glas vand, inden jeg faldt i søvn, så jeg gik ud på gangen og så at døren ind til mine svigerforældre var åben. När jag satt… 2009-09-04 Therese började pulla henne försiktigt. Mor afbryder hun kan ikke holde det ud. Tanken om at have sex med et familiemedlem ville være SÅ frækt. Jeg var helt skjelven i knærne da jeg reiste meg opp og kneppet kjolen på plass igjen. K om med toget og min tante hentede mig. Man kun se i mørket at hun en behåret fisse, og hvor hendes skamlæber hang lidt. Hun ville ikke fortælle hvor længe hun havde suttet pik på sin søn men indrømmede at hun gjorde det tit. Inden han var blevet 14 år begyndte hendes søn at pille så snart de var kommet i seng og hun var lidt nervøs for at hendes datter skulle opdage, hvad der skete under dynen.

credits

Contact blinutunin

Streaming and
Download help

Report this album or account